Wandelen naar Santiago de Compostella - Reisverslagen van Toos van Riet - WaarBenJij.nu Wandelen naar Santiago de Compostella - Reisverslagen van Toos van Riet - WaarBenJij.nu

Wandelen naar Santiago de Compostella

Ik heb het plan om in ongeveer vier maanden Santiago de Compestella te gaan bereiken. Met behulp van deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen!

Groeten Toos

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2014

weer met beide benen op Vessemse grond.

08 Mei 2014

het einde van de wereld

04 Mei 2014

......op naar Finisterra

03 Mei 2014

aankomst in Santiago de Compostella

03 Mei 2014

aankomst in Santiago de Compostella
Toos

Ik ben 55 jaar en de trotse moeder van 3 kinderen. Ik heb het afgelopen jaar een stukje van de pelgrimsroute naar Santiago de Compostella gelopen. Ik ben toen in Kortenaken geeindigd en start 3 maart vanaf daar. Mijn kinderen brengen mij naar Kortenaken. Ik ga alleen, maar ik verwacht veel mensen onderweg te ontmoeten. Helaas moest ik mijn reis afbreken, vanwege het ski ongeluk van mijn dochter. Gelukkig is ze helemaal hersteld. 8 April 2014 vlieg ik naar Biaritz en reis verder naar Lorca om mijn pelgrimstocht af te maken.

Actief sinds 17 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 46051

Voorgaande reizen:

03 Maart 2013 - 10 Juli 2013

Wandelen naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: